Alla inlägg den 21 januari 2018

Av N E - 21 januari 2018 13:45

Sådär nu har man vaknat upp,rastat hund,knaprat morötter,ätit frukost och borstat tänder och gurglat munnen med listerin.


Vad händer nu?

Det är väl lika bra att ta tag i motion igen och dricka en flaska citronvatten.

Och sedan knapra lite frukt,sedan har man gjort dagens plikt.


Idag skiner solen igen och livet känns allmänt uppåt.För idag är jag utvilad och pigg utan störningar av en hund som kliar sig på magen så att hela sängen vibrerar så att man vaknar.


Blev lite orolig när jag klev upp förut när jag inte kunde hitta min katt.Visserligen brukar hon springa ut och in som hon själv vill.

Men igår kväll såg jag aldrig att hon smet ut.Tydligen hade hon gjort det.Kändes inte så bra att hon lyckats gå ut på kvällskröken,med tanke på kylan ute!Men i morse när jag och Joy gick ut kom hon springandes efter oss och jamade. Det var skönt att veta att hon klarade natten.


Ha det bäst !


Av & med Nivin

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards